29 april 2013

Tårtställning

Min helt egna vånings tårtställning!

Jag har länge drömt om en egen tårtställning till bröllopstårtor. Jag har tyckte de har varit så dyra så det har inte blivit av och så har jag inte gjort så mycket bröllopstårtor heller så jag absolut skulle behövt en. Det har ändå varje gång jag gjort bröllopstårtor varit problem varifrån man skulle få hyra en. Men så erbjöd sej min sambos jobbkompis att göra en åt mej och nu är den klar! 

Modellen tog vi av ställningen jag hade hyrt till bröllopstårtan jag gjorde i februari. Med några små ändringar. Nu återstår det bara att slipa lite kanter och att måla den. Jag tycker den är fin som den är så jag vet inte om den behövs målas men den skulle eventuellt få vara vit. Vad tycker ni?


Bröllopstårtställning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar