21 november 2011

Egengjorda pepparkaksformar

På lördagen för en vecka sedan var jag på en kurs där man fick göra egna pepparkaksformar. Det var riktigt kul och jag fick ihop gjort sju stycken formar. Jag hade kollat lite före vilka formar jag skulle vilja göra och traktorn, katten och julstjärnan hade jag bestämt att jag skulle göra. Jag hade också en modell på en snöflinga som jag skulle ha velat göra men den hann jag inte med. Han som hade kursen hade också några maller jag gjorde som Hello Kitty och granen. Hjärtat var den först jag gjorde av en modell jag även hade kollat ut före. Tänkte att jag måste börja med något som är lite lättare och det tog inte så länge att böja ihop hjärtat.   


Pepparkaksformar

1 kommentar:

  1. Hej vilket material använde ni till formarna?

    Mvh

    Sandra

    SvaraRadera