24 december 2011

Pepparkakor

Jag bakade och dekorerade här i veckan lite pepparkakor.
Min jobbkompis hade bett att jag dekorerar några pepparkakor som hon kan ge åt sin pojkvän till jul. De skulle vara dekorerade med bh och trosor. Jag hade med några till jobbet åt henne och då fick jag beställning på mera av två andra jobbkompisar. Så jag gjorde väl ca två plåtar sammanlagt av de här pepparkakorna men av den andra plåten har jag inga foton.


Bröst och bak pepparkakor
 
Pepparkakor med bh och trosor

Traktor pepperkakor


Jag dekorerade även några traktorer och Hello Kitty pepparkakor som jag har gett bort åt kompisars barn och åt min brorson. Jag gjorde nog mera än två traktorer men två fastnade bara på bild. Jag gjorde också snöflingor som jag tyckte blev riktigt fina men de glömde jag fota helt och hållet.


Hello Kitty pepperkakor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar